29 Mac, 2012

U LOST ME

bismillahirahmanirahmin dan assalamualaikum.


R.I.P

Muhammad Hairy & Zawani

18 may 2011 - 27 march 2012 


"cemburu tandanya sayang kan ? " aku sayangkan kau sampai aku terlalu takut akan kehilangan kau satu hari nanti. tapi apa yang aku takotkan selama ni dah pon terjadi. dan aku sedang laluinya. sebb itu lah aku cemburu bila kau bersama dia.  perasaan aku hanya Allah yang tahu. kalau lah kau tak terlalu ego. maybe kita sekarang still lagi bersama. tapi nak buat cam mana. ini Allah punya kuasa. jodoh, maut, Allah dah tentukan untuk kita. aku redha.


10bulan bersama.... hancur. thanks for everything hairy. thanks sebb dah tahan dgn perangai aku selama 10bulan. aku tahu aku ada slahnye jugak. tapi bukan salah aku sorang jehh. kita 3org salah. tak pe. aku dah start lupakan.  aku doakan kebahagian kau didunia dan diakhirat. ^^

the moral of the story : ade ramai jantan dalam dunia ni. kenapa kau nak kacau BF org ? aeyhh ! ade kene mengena ke ? oh ok tak de related langsung. k bye ! *sapa makan cili dia terasa pedas. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan