11 Mac, 2012

resentful

Assalamualaikum,

dah lama tak update blog aku ni. i'm kinda bz lately. i'm sorry ! :)

sejak masuk sem 2 ni kann. aku tak tahu kenapa orng-2 sekeliling aku selalu buat aku sakit hati. i don't know why. but, for sure its hurt ! aku tak tahu lah sama ade aku yg dah berubah or diaorg. and i'm felt that i'm lonely. aku tak kisah pon kalau kau tak de time aku tgh sedih, gembira. aku rela bersendirian dari aku terpaksa jadi hipokrik !

aku dah penat nak jaga hati kau, kau, dan kau ! hati aku kau buat cam sampah. mulai sekarang ni. aku tak nak amik tahu pasal kau. kau nak buat apa. kau buat lahh. kau nak tipu aku. kau tipu lahh ! aku dh tak nak amik kisah. just 2 word . FUCK OFF !

perangai diaorng lagi jelas bila aku sakit, lately aku selalu sakit. *gastrik yang agak teruk. pehh ! makin sakit hati aku bila diaorng buat cam tuh. aku ni septtnye tak perlu jadi manusia yg punyai perasaan. so, tak de lah aku sakit hati sgt dgn mereka ni. well, i have to being like this cause i have through all this fucking shit for quite long ! kalau kau boleh berubah. aku pon boleh berubah. aku akan buat bende yang kau tak suka. just wait and see friend ! fucking annoying !

and perlu ke kau nak bergurau kasar dgn aku ? kalau dulu ye ! aku rapat dgn kau. tapi sekarang .. kau tak perlu kot nak gurau2 kasar. and tak payah la nak buat bende yang aku tak suka. sebb dari tahun lepas lagi aku sabar dgn kau. aku selfish ? ego ? yess ! i'm. and i already told you about that.

i won't give up.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan