01 April, 2012

THE PAST


assalamualaikum dan bismillahirahmanirahim.






tetiba aku rasa nak menaip panjang-2 kat blogger aku ni. ok. first sekali aku rase perkara yang aku tgh buat ni adelah pekara yang paling bodoh aku pernah buat dalam satu perhubungan. i mean "hubungan percintaan". honestly aku belom pernah lagi jalinankan hubungan dgn sesorng selama 10bulan. yeahh ! its almost a year. tipu lah aku gembira kalau aku putus dgn kau. hmm aku rase hubungan tuh jadi sia-2 bila aku lepas kann nya pergi... tapii... persoalan aku " KALAU KAU TAK BAHAGIA BERSAMA AKU. KENAPA KAU PILIH AKU ? KENAPA KAU SUSAH UNTUK MELEPASKAN AKU PERGI ? " why ? and kenapa kau cakp aku berpura-2 happy and you choose untuk bercakp yang kau tak suka aku kat perempuan lain ? why ? cammon dude ! im suffering right now. ! i want my happiness back ! please ! :'(

p/s : i forced to fake a smile, a laugh everyday of my life. please don't be in love with someone else. :'/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan