16 Jun, 2012

BULLSHIT LOVE STORY

assalamualaikum dan bismillahirahmanirahim.

syukur alhamdulilah aku masih bernyawa untuk teruskan hidup. tapi aku kne hadapi masalah yang agak membebankan aku. masalah ni datang serentak dan aku yang tak tahu macam mana nak settlekan nye. mungkin cara aku hadapi masalah ni agak terok dan menyebabkan mereka sakit hati dgn tindakkan aku. well, im sorry. i have too. i don't have any choice. here my confession :

dear AHH, saya bukan tak suka awak.awak baik. tapi kekadang awak ni annoying. ye saya tahu awak selalu ingtkan saya kepada Allah. dan saya mmg memerlukan orang untuk membimbing saya ke jalan Allah. tapi, saya lebh pentingkan keselesaan bila bersama. mybe kite tak setaraf. saya ni tak sekaya awak. yang awak tgk tuh bukan harta saya. harta mak ayah saya. saya ni masih lagi bawah jagaan mak ayah saya. saya pernah cuba untuk mencintai awak tapi tak boleh. maafkan saya, saya terpaksa menipu awak yang saya dah ade bf. saya terpaksa sebb saya tak nak awak letakkan harapan yang lebh tinggi kat saya. maafkan saya. saya tak de niat nak mainkan perasaan awak. ini sume kebaikan awak. ade lagi perempuan yang lebh baik untuk awak. :)


dear F, walaupon kite dah 3tahun berpisah. tapi awak still sayangkan saya ? ok i appreciate that. and terima kasih sebb dah sayang saya walaupon saya dah buat mcm2 kat awak. and awak nak tahu apa pendapat saya bila awak luahkan perasaan kat saya ? i think you're not matured yet , and you such an idiot ! im sorry with my word. but that a fact. you should open your eyes ! and you should find someone else. not me ! i know im your first love. tapi sume tuh dah lama lepas. awak sepattnye lupakan saya. bukan menyesal dgn tindakkan awak dulu. yes, you're my first love too. tapi saya dah bnyak padam kenangan kite bersama. maafkan saya sebb saya pernah berjanji tidak akan kembali kat EX. that's why saya buat cm ni kat awak. saya harap awak faham dan binalah hidup awak tanpa saya. :)

dear S, awak lagi la annoying ! so kebudak budakkan. ye saya tahu masalah awak satu ketika dulu. tapi kite sebagai manusia biasa tak lari dari masalah kan? i know losing someone we loved are the most painful feel. saya pernah lalui. infact, banyak kali ! tapi saya pikir positive and move on. tak guna menangis sebb orng tak cinta kita. satu hari nanti awak akan terpikir betapa bodohnye awak menangis kerana dia. now, awak dah ade live baru and enjoy it ! saya lari dari awak sebb saya tak suka ASKAR ! haha. *true story. sorry. betol kata wak "lupakan wani kalau wani nak sakitkan hati kau jeh". saya tahu saya dah bnyak sakitkan hati awak. and i hate when men who are doesn't have any related with me, cry because of me. AND SAYA PALING BENCI ORANG KONGKONG SAYA ! and treat me like i don't have a live. i don't have any work to do. so, please ignore me. and i believe one day, your true love will come. sooner or later. she will come. :)

p/s : maafkan saya dgn apa saya lakukan kepada anda sekalian. i have my own reason why i keep ignore you all. hope korang faham saya. kalau tak faham. HETAK KEPALA KORANG KAT DINDING. and saya kata lebih tepat lagi i'm not ready for bercinta. i just want to enjoy being single. :) bye ! *maaf entry kali ni panjang. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan