03 Disember, 2011

December


hey ! bertemu lagi kita kan nyahh ! hihi. yelahkan aku dah lame menyepi. alahh. aku tak de idea nak taip apa kat blog ni. :) tape la nyahh ! ni aku nak cerita la satu cerita pasal DECEMBER. atau lebih mudah bulan 12. bulan terakhir dalam setiap tahun. :\

WTF ! aku rase bulan december aku. adelah bulan paling terok dalam tahun ni aku pernah lalui. aku bukn nak mengeluh or what ever jadah haram. tapi. aku sedih sebb selalu dapat bad day. keep trying to be stronger. but, i'm failed. sobs.

aku tak tahu kenpa aku takut dan malas sgt nak amik lesen kereta. haishh, mybe aku sorng-2 tak de kawan kot. hmm. terima jeh lah bila dah kne marah dgn mak. :'\ and HA. aku dah start tak kenal dia. his change ! seriously, and he don't know how sad amma. honestly, i miss you.. the old you. :'(

to you bro, aku tak tahu la nak kata apa lagi kat kau. mybe cara kau salah kot. cz cara kau buat you are fucking annyoing sial ! =.=' btw, aku redha dgn apa yg telah, sedang atau akan berlaku. :)

to cik NURUL FATIM. i miss you like crazy. :]

p/s : i'm sorry guys ! i can't be perfect. bye-2. assalamualaikum. see you next time.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan